雨の中、Allentownへ行く - Today→Tomorrow

▲PAGE TOP

9/05/2011

雨の中、Allentownへ行く

フィラデルフィアからターンパイクを通って、Allentownへ向かいます。
途中から雨が降ってきました。
 Allentownはどこにでもあるようなアメリカの郊外タウンです。

 私が日本に型枠を輸入して作成したいたコンクリート製植木鉢を発見。私が花屋を始めるきっかけとなった植木鉢です。
 今日までAllentownでは、フェスティバルが行われていましたが、あいにくの雨。
今回、この町に寄った理由はこのフェストなのですが、結局、車から眺めただけで後にしました。


  1. City of Allentown - PA - Official Site

     - [ このページを訳す ]
    www.allentownpa.gov/ - キャッシュ
    The official website for the City of AllentownPA. Learn about all the exciting events going on in the city of Allentown, from music, arts, theater, and sports. Allentown is the largest city in the Lehigh Valley. Information for residents and visitors to ...
  2. AllentownPennsylvania - Wikipedia, the free encyclopedia

     - [ このページを訳す ]
    en.wikipedia.org/wiki/Allentown,_Pennsylvania - キャッシュ
    Allentown is a city located in Lehigh County, Pennsylvania, in the United States. It isPennsylvania's third most populous city, after Philadelphia and Pittsburgh, and the 215th largest city in the United States. As of the 2010 census, the city had a ...

    帰りのターンパイクの光景。
    フィラデルフィア方面に向かう長蛇の車列。
    私たちは北へ向かうので、スイスイでした。




]]>

AD-contents[1]

Blog Archive

AD-contents-rightbar

-試験公開中-最近の記事(2013/1以降)とこれからの記事のみUP

もっと大きな地図で Today-Tomorrow を表示

Labels

sidebar-right-bottom

Sponsor

Copyright(C)0102030405 All Rights Reserved.