オタワ川にアイスフィッシングに行きました。 - Today→Tomorrow

▲PAGE TOP

2/15/2010

オタワ川にアイスフィッシングに行きました。




2月15日、今日はオンタリオ州のファミリーデー(休日)です。妻の職場の人たちとオタワ川にアイスフィッシングに行きました。日本で言えば、凍った湖の上でのワカサギ釣りのようなものです。

去年は一匹も連れなかったそうですが、今日は2匹連れました。
子ども達が氷の上で遊ぶ為、魚がビックリしてなかなか釣れないそうです。
仕掛けを多数用意しているうちに、何匹か魚が連れましたそうですが、私達が現場に着いた時にはすでに凍っていました。

Ice fishing - Wikipedia, the free encyclopedia

 - [ このページを訳す ]
Ice fishing is the practice of catching fish with lines and fish hooks or spears through an opening in the ice on a frozen body of water. Ice anglers may sit on the stool in the open on a frozen lake, or in a heated cabin on the ice, ...
en.wikipedia.org/wiki/Ice_fishin

Family Day - Wikipedia, the free encyclopedia

 - [ このページを訳す ]
Family Day is the name of a public holiday in South Africa, in the Canadian provinces of Alberta, Ontario, Manitoba, ... Main article: Family Day (Canada). Nearly 60% of Canadians observe a statutory holiday on the third Monday of ...
en.wikipedia.org/wiki/Family_Day

]]>

AD-contents[1]

Blog Archive

AD-contents-rightbar

-試験公開中-最近の記事(2013/1以降)とこれからの記事のみUP

もっと大きな地図で Today-Tomorrow を表示

Labels

sidebar-right-bottom

Sponsor

Copyright(C)0102030405 All Rights Reserved.